عنوان میخوای چیکار؟؟؟؟؟؟

به گوگلي خوش آمديد همين حالا مي توانيد عضو شده يا خدمات و محصولات خود را تبليغ كنيد.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

97473961732909610996 جمله های طنز و خنده دار

یکی از بزرگترین آرزوهای من در دوران تحصیل:
کاش فردا بارون نیاد، آخه ما ورزش داریم…
::
::
یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن “دکتر” !
::
::
رو بچتون اسم نزارید ول کنید بزارید نیو فولدر بمونه
::
::
امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد !
بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت !
برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمپیچه ! آخه به درد کی میخوره ؟
خودمم قانع شدم…
::
::
یکی از قوانین نیوتون میگه :
هر وسیله ای که مامانت جمع میکنه حتما گم میشه…
::
::
هر جا سیفون میبینم دوس دارم درشو از بالا باز کنم شاید یه نفر برام اسلحه گذاشته باشه توش…
::
::
شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها !
خدا رو شکر گذشت اون زمان…
::
::
آنها که سر عقل آمدند، سر عقد نیامدند !
::
::
نمیدونم این چه مَرَضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه
::
::
کاری که صدای زنگ یه اسمس میکنه، ده تا صدای آلارم نمی تونه بکنه…
“صبح ها در جهت بیدار شدن”
::
::
مهمون اگه حبیب خداس واسه خدا حبیبه، واسه ما عباس قادریه !
::
::
چیزی که باید به بعضیا گفت:
خواهش می کنم عزیزم شما رو مخِ ما جا داری !
::
::
همدم ما یه پشه بود که هوا سرد شد و اونم رفت…
::
::
آره تو محشری، از همه سری
تو یک افسونگری…
“مکالمه من با آینه اتاقم”
::
::
دفاتر ازدواج اعلام کردند :
با هر ازدواج دائم ، یک ازدواج موقت هدیه بگیرید !
هیچکس تنها نیست حتى همسر اول !
::
::
یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله …
موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود !
::
::
عطسه گرامی :
یا بیا یا برو ! هیچ خبر داری که وقتی اون وسط گیر میکنی ، قیافه آدم چجوری میشه ؟
::
::
سلطان غم، لو باتری !
::
::
یکی از سخت ترین کارای دنیا هم اینه که موقع خوردن هندونه بین خونواده پاشی بری چتنگال بیاری…
::
::





:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی